بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

پوسترهای ویژه میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان

پوسترهایی به مناسبت میلاد پر برکت  آخرین منجی

حضرت صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده اندازه واقعی عکسها به آدرس زیر مراجعه کنید :


http://zahrafarahani.blogspot.com


یار دبستانی من پیر شد

یار دبستانی من پیر شد         ز آدمی و دیو و پری سیر شد 

با همه عشق و وفاداریش          از غم و از غصه زمینگیر شد

بس که مُصرّ بود به پیمان خویش      زآنچه که پیش آمده دلگیر شد 

چون نتوانست به کس گفت راز        همسفر حوزه تقدیر شد

یار دبستانی من جبهه رفت             خوش بدرخشید و کمانگیر شد

در ادبستان عروج و کمال             یار دبستانی من شیر شد  

یار دبستانی من غصه خورد        خسته ز تکراری تدبیر شد 

یار دبستانی من بس که دید        ناکثی و حقه نفس گیر شد 

یار دبستانی من منحنی             از دغل و خدعه و تزویر شد 

یار دبستانی من کج نرفت             باکٍریش شیوه تفسیر شد 

یار دبستانی من بد نگفت              از بدی حادثه شبگیر شد 

یار دبستانی من داغ دید                دور ز یاران جهانگیر شد 

یار دبستانی من لطمه خورد               ماتم او شهره به تصویر شد 

یار دبستانی من شد خموش                منتظر قامت آن پیر شد 


۳۱ بهمن ۱۳۸۶

 

من عزادار توام معصومه جان

السلام علیک یا حضرت معصومه 

در غم شهادت پدر بزرگوارتان  امام موسی ابن جعفر ما را هم شریک بدانید .....


من عزادار توام معصومه جان          

                                          شیعه زار توام معصومه جان

در غمت من هم عزاداری کنم    

                                       من به قربان توام معصومه جان

من فدای اشکهای چشم تو                                  

                                       چشم گریان توام معصومه جان

در غم بابا پریشان خاطری

                                          گریه و آه توام معصومه جان

داغ بابا بر دلت سنگین شده 

                                       من که غمخوار توام معصومه جان

من که مُهرم شیعه آل علی است       

                                           آهوی دام  توام معصومه جان

سالها در دوریش گریان بُدی

                                         ای تمام غصه ام معصومه جان

تو ندیدی صورت غمناک او

                                        ای تو آه خسته ام معصومه جان

باب در زندان وتو غرق فراق

                                        ای تو روح قصه ام معصومه جان

باز گو ازآن مصائب بر پدر 

                                          ای نگاه تشنه ام معصومه جان

وای از آندم که بابا آمدت

                                       ای دوای غُصّه ام معصومه جان

وای از این گریه و این اشکها

                                        ای فروغ گفته ام معصومه جان

وای از آن لحظه دیدار تو

                                        ای تو شعر رسته ام معصومه جان

بعد بابا با رضا خو کرده ای

                                         ای شفای سینه ام معصومه جان

تسلیت بر تو عزیز کاظمی

                                       من غزلخوان توام معصومه جان

 


پوسترهایی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها

پوسترهایی به مناسبت میلاد با برکت کریمه اهل بیت و خواهر مهربان امام رضا

حضرت معصومه سلام الله علیها .....

به استقبال از ۱۳۸۸/۸/۸ 


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


برای مشاهده اندازه واقعی عکسها به وبلاگ 

http://zahrafarahani.blogspot.com

مراجعه کنید

پوسترهایی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها

پوسترهایی به مناسبت میلاد با برکت کریمه اهل بیت و خواهر مهربان امام رضا

حضرت معصومه سلام الله علیها .....

به استقبال از ۱۳۸۸/۸/۸ 


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


پوستر ویژه ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها


برای مشاهده اندازه واقعی عکسها به وبلاگ 

http://zahrafarahani.blogspot.com

مراجعه کنید

پوسترهایی به مناسبت میلاد با سعادت امام مهربان امام رضا

پوسترهایی به مناسبت میلاد با سعادت امام مهربان

علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا

به استقبال از ۱۳۸۸/۸/۸


پوستر هایی به مناسبت میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا




پوستر هایی به مناسبت میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا


پوستر هایی به مناسبت میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا

پوستر هایی به مناسبت میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا


پوستر هایی به مناسبت میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا

برای مشاهده اندازه  بزرگ عکسها مراجعه کنید به آدرس :

http://zahrafarahani.blogspot.com


یا علی جان من و جانان تو

 

یا علی جان من و جانان تو          

                                      یا علی درد من و درمان تو

یا علی یاری کن و دستم بگیر      

                                     یا علی دست من و دامان تو

یا علی خاک حریمت چون زر است     

                                        یا علی فقر من و احسان تو

من به نام پاک تو دل بسته ام      

                                          یا علی پای من و ایوان تو

یا علی چله نشین صحن تو       

                                      یا علی بَست من و بُستان تو

یا علی عشق تو در رگهای من   

                                      یا علی روی من و چشمان تو

یا علی ما با ولایت زنده ایم       

                                     یا علی  کام من و عرفان تو

یا علی دّر نجف مُهر شماست       

                                    یا علی اشک من و مژگان تو

من به ایوان طلا خو کرده ام       

                                       یا علی شعر من و دیوان تو

" من یمت " صبر دلم را  دل برده است    

                                     یا علی مرگ  من و پیمان تو

یا علی در انتظار رحمتم           

                                     یا علی ظرف من و میدان تو

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد       

                                       یا علی مِصر من و کنعان تو

یا علی، ذکر سحرگاه من است   

                                        یا علی ذکر من و قرآن تو