بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

یا علی جان من و جانان تو

 

مگر می شود مسلمان بود و به علی دل نبست ؟ مگر می شود شیفته محمد بود و از علی غافل بود ؟ عشق مولا با ذره ذره وجود  ما  عجین شده است ... مسلمانی بی علی معنا ندارد .... یا امیر المومنین عید ولایت شما مبارک باد .... چند بیت زیر را به محضر گرام شما امام بزرگوار تقدیم می کنم باشد که بار دیگر  به ما اجازه پابوسی حرم شریفت را عنایت فرمائی ..... ان شاء الله ....

 

یا علی جان من و جانان تو          

                                    یا علی درد من و درمان تو

 

یا علی یاری کن و دستم بگیر      

                                     یا علی دست من و دامان تو

 

یا علی خاک حریمت چون زر است     

                                      یا علی فقر من و احسان تو

 

من به نام پاک تو دل بسته ام      

                                          یا علی پای من و ایوان تو

 

یا علی چله نشین صحن تو       

                                      یا علی بَست من و بُستان تو

 

یا علی عشق تو در رگهای من   

                                      یا علی روی من و چشمان تو

 

یا علی ما با ولایت زنده ایم       

                                     یا علی  کام من و عرفان تو

 

یا علی دّر نجف مُهر شماست       

                                    یا علی اشک من و مژگان تو

 

من به ایوان طلا خو کرده ام       

                                    یا علی شعر من و دیوان تو

 

" من یمت " صبر دلم را  دل برده است    

                        یا علی مرگ  من و پیمان تو

 

یا علی در انتظار رحمتم           

                           یا علی ظرف من و میدان تو

 

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد       

                                یا علی مِصر من و کنعان تو

 

یا علی، ذکر سحرگاه من است   

                                یا علی ذکر من و قرآن تو