بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

در لحظه های بی کسی دستم گرفتی

 السلام علیک یا حضرت معصومه 

 رحلت جانگدازتان را به پیشگاه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت می گویم و این چند بیت ناقابل را به ساحت پر کرامت شما تقدیم می کنم ....

در لحظه های بی کسی دستم گرفتی            

                         در اوج تنهائی و غم دستم گرفتی

ای خواهر خوب رضا معصومه ما­ ه               

                          با دستهای نازَکت دستم گرفتی

 شیعه نوازی و تو با روح لطیفت      

                           غم را بشستی و تو از قلبم گرفتی

رعنا  گل  زیبای  باغ کاظمیه                   

                           همچون طبیبی مهربان نبضم گرفتی

بهر رهائی من از سختی ایام                  

                          خنداندی و از روح من ماتم گرفتی

 تو حاجتم را بی بیان اعطا نمودی       

                            شرمنده کردی و نم از شبنم گرفتی

 غیرت مداری و به مانند برادر              

                             حاجت روایم کردی و دردم گرفتی

معصومه جان دیدی تو آخر قلب من را        

                             از آن خود کردی و از من هم گرفتی

با آنکه از داغ برادر داغ داری                   

                                با اینهمه قلب مرا از غم گرفتی

تو مهربانی و اسا س هر چه غم را                

                                  خشکاندی و از جان  من کم کم گرفتی

وه خوش روانه کردیم سوی حسینت              

                                 با  اشکهای  زائرانش  دم  گرفتی

 داری به خاطر لطف بی حد و حسابت             

                                   آندم که نامت را به  نامه برگرفتی 

بانوی قم شرمنده روی تو هستم                   

                                   کام مرا با عشق جانبخشت گرفتی 

 تقدیم به پیشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها زهرا فراهانی


ای باغ سبز آرزو عیدت مبارک

 تقدیم به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

ای باغ سبز آرزو عیدت مبارک

 ای باغ سبز آرزو عیدت مبارک                              تنها ترین محبوب من عیدت مبارک

 با مائی و ما از رخت محروم ماندیم                         ای ساکن سجاده ها عیدت مبارک

ای قلب تو لبریز غم از سستی ما                       ای اشک ریز شیعه ها عیدت مبارک

در دل دعا و بر لبت تکبیر داری                                 دلسوز پر مهر و وفا عیدت مبارک

چشمان تو آئینه زیبای هستی                    ای دستگیر خسته ها عیدت مبارک

خواهم زحق دیدار تو نزدیک گردد                          ای آبروی دیده ها عیدت مبارک

عید بهاران بی تو معنائی ندارد                                   آرامش اندیشه ها عیدت مبارک

آمد بهار و همچنان دور از وصالت                               بنما عنایت از صفا عیدت مبارک

ترسم نباشم ساکن کوی تو ای دوست                    بنما به حقم یک دعا عیدت مبارک

در سینه ام از دوریت عیدی نباشد                             آرام بخش سینه ها عیدت مبارک

عید من و عید تمام شیعیانت                             باشد به روز یاریت عیدت مبارک

یارب مبادا دوریم از راه مهدی                              ای شاه بیت شعرها عیدت مبارک

آقای من عیدی من در پیشگاهت                           یک نیم بیت آشنا عیدت مبارک

7 فروردین 1387 


مبارک باد

 

بلغ العلی بکماله                        کشف الدجی بجماله

حسنت جمیع خصاله                     صلوا   علیه  و آله

 

یا ابا صالح المهدی عجل الله تعالی فرجک الشریف

 

میلاد پر برکت رسول مکرم اسلام حضرت محمد ابن عبدالله صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام را به حضور انور شما تهنیت عرض می کنیم .