بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

شهادتت تسلیت باد ای امام مهربان من ...

 

 

کاش این شبها در حرمت بودم  و در سوگت اشک ماتم می ریختم ، کاش در صحن سقاخانه ات بودم و به قربان کبوتران حرمت می گشتم، کاش با زائران و خادمان دلسوخته ات همراه می شدم و در عزایت سوگواری می کردم ... شهادتت تسلیت باد ای امام مهربان من ....

گرچه در سوزت هماره مست و گریانم رضا

                                               هست نام و یاد تو آرامه جانم رضا

دورم از صحن و سرایت ای امام مهربان

                                      لیک آن عطر حریمت ، نور چشمانم رضا

هر شب و روزم بیاد نرگس چشمان تو

                                    غرق اشک و آه چون رود خروشانم رضا

قبله من مشهد و صحنت حریم خانه ام

                                 من که از دوری روی تو پریشانم رضا

هر کجا رو می کنم نام تو خوش جلوه گر است

                                 من به قربان صفایت ، ماه تابانم رضا

می شود روزی خطابم تو نمائی "خادمه "

                                  من فدای این خطابت ، جان جانانم رضا

من سلام خواهرت را می رسانم سوی تو

                                   کاش می شد بشنوم نام تو با جانم رضا

جان به قربان علی موسی الرضا و خواهرش

                                       من ز عشق پاکتان لبریز بارانم رضا

در فضای صحن تو احساس رحمت می کنم

                             کی شود آخر ببینم عشق و سامانم رضا ؟

در فراق تو چه شبهایی که با اشک مدام

                               خسته و دلبسته و محزون و گریانم رضا

۵ اسفند ١٣٨٧