بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

اشک من مال شما

حیف از آن دانه های  پر رمز و راز اشک نیست که جز در طریق محبت اهل بیت از دیده ها جاری شود ؟

حیف از آن دانه های ناب نیست که جز برای مصیبت ابا عبد الله از چشمها ببارد و.... شاید راز آفرینش اشک همین بوده.... تا ما را پیوند زند به عشقی که هر چه در آن پیش می رویم تشنه تر میشویم و هر چه عاشقتر می شویم بی تاب تر ..... چند خط زیر را به محضر ابا عبد الله الحسین و یاران با وفایش تقدیم می کنم .... شاید به حقیر نظری کنند ....

من غمی دیگر ندارم اشک من مال شما    

                       غصه ای دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بجز نور خدا ، پیغمبر ختم رسل   

                           رهبری دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بغیر از فاطمه ام ابیهای پدر        

                                تاج سر دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بجز دست علی ، آن فاتح روز نبرد     

                                یاوری دیگر ندارم اشک من مال شما

 

جز حسن آن نور چشم گلشن آل علی      

                           نور چشمانی ندارم اشک من مال شما

 

من به غیر از آن حسین و یاوران پاک او    

                          شاهدی دیگرندارم اشک من مال شما

 

من بجز سجاد اطهر ، زینت اهل دعا       

                          زینتی دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بغیر از باقر علم نبی ، آن عالم آل نبی 

                            سروری دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بجز آن  صادق آل محمد از وفا         

                           صادقی دیگر ندارم اشک من مال شما

 

موسیِ کا ظم بود مولا و آقا و امام        

                               من گُلی دیگر ندارم اشک من مال شما

 

جزرضای مهربان ، راضی به تقدیر خدا      

                           من شهی  دیگر ندارم اشک من مال شما

 

جز جواد متقی و اسوه جود و کرم           

                            مُشفقی دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بجز آن دو امامان غریب سامراء     

                            مرهمی  دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بغیر ازحجت حق مهدی صاحب زمان  

                             حجتی دیگر ندارم اشک من مال شما

 

غیر آن بانوی زیبا و گرام شهر قم       

                           بانوئی دیگر ندارم اشک من مال شما

 

من بجز این خاندان رحمت و جود و وفا  

                           خانه ای دیگر ندارم اشک من مال شما