بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

مرا ام البنبن بانو نخوانید

سالروز وفات حضرت ام البنبن / مادر شجاع علمدار کربلا تسلیت باد

مرا ام البنین بانو نخوانید 

                                          مگر حال پریش من ندانید ؟

مرا دیگر ابا الفضلی نباشد  

                                            دگر میر و علمداری نباشد

عزیزانم همه قربان زهرا 

                                             خدایا شکر بر این اجر عظمی 

هماندم که مرا عباس دادند 

                                               به من صبر غم عباس دادند

دو دستش گشته قربانی زهرا 

                                                     الهی جان فدای آل طه 

عزیزانم بلا گردان ایشان 

                                                همه ابنای من قربان ایشان 

که مهر مصطفی و دخت ایشان 

                                                 به شیر خود بدادم من به آنان 

هماره گوشزد کردم به تاکید

                                                     شما خادم به بیت مصطفایید

خدا / از من پذیرا باش عباس

                                                      که در راهت ندارم به ز عباس 

السلام علیک یا حضرت ام البنین 

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱