بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

مرا از عرش آدم آفریدند

میلاد با برکت رسول اکرم و امام جعفر صادق علیهما السلام مبارک باد:

مرا از عرش آدم آفریدند                     به عشق دین خاتم آفریدند

من از اول شدم شیدایی او                اسیر حضرت سلطانی تو

به عشق بیت او گشتم زمینی             که برگیرم گهر های ثمینی 

شدم من شیعه ی اولاد احمد              فدای مکتب و دین محمد

محمد گشته آیین و مرامم                  تمام صدق رفتار و کلامم

به دنیا افتخارم گشته نامش               دمادم می کنم از جان سلامش

به هر لحظه به عشقش استوارم           به مدح حضرتش جان می سپارم

همی بنشسته ام در انتظاری               کنم از بهر مهدی جانسپاری

خدایا حق لولاک محمد                        به حق اهل بیت پاک احمد

رسان آخر عزیز مصطفی را                    که تا احیا کند دین خدا را 

خدا / رحمت نما / تا عید بعدی              جهان شادان شود با روی مهدی

السلام علیک یا رسول الله 

۲۰ بهمن ۱۳۹۰