بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

حج من در روضه ی عشق تو برپا می شود

آغاز دهه ی کرامت مبارک باد 


حج من در روضه ی عشق تو برپا می شود     
                                                   رود چشمم بر لب بحر تو دریا می شود 

صحن گوهر شاد تو / سعی صفا و مروه است   
                                                     چشم نادیده به دیدار تو بینا می شود 

هر نفس در صحن تو / یک عمره ی مقبوله است  
                                                      زین حرم / سعی صفا و مروه / سرپا می شود 

من به سقا خانه ات سیراب عرفان گشته ام     
                                                     زمزم نور و شرف / زین حوزه برپا می شود

من به قربان شما / ای معنی صبر و رضا         
                                                         عید قربانم به دیدار تو معنا می شود 

در طواف مشهدت / افرشتگان در صف شدند   
                                                   هشتمین دفتر به اشک دیده امضا می شود 

گفته بودی گر بیایی / من به دیدارت شوم       
                                               این دل پژمرده ام / زین مژده برنا می شود 

کی شود فرزند تو / روشن کند چشم جهان   
                                                عالمی از این خبر / شاد و مصفا می شود 


---------------------------------------------------------------------------------------------------

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا 

السلام علیک یا فاطمه معصومه 

السلام علیک یا موسی ابن جعفر علیهم السلام


- ۲۳ مهر ۱۳۸۹ - مشهد مقدس - حرم مطهر رضوی - شب میلاد امام رضا علیه السلام

_________________