بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

می شود آیا ببینم خنده ات ؟

یا ابا صالح المهدی  

ایام مبارک شعبانیه بر شما سرور بزرگوارم مبارک و خجسته باد... 

می شود آیا ببینم خنده ات ؟        

                                                   غنچه بشکفته روی چهره ات ؟ 

گو چه سازم من به راهت مهدیا ؟   

                                                 تا ببینم شادی نادیده ات ؟ 

من چگونه شیعه ای باشم ز عشق ؟

                                                تا ببینم دلخوشی در سینه ات ؟ 

گو به من از کرده من گشته ای ؟

                                              شادمان تا من ببینم دیده ات ؟ 

من چه گویم بهر تو مولای من ؟

                                             تا ببینم چهره بشکفته ات ؟ 

می شود آیا ببینم یک سحر

                                          سرخی بنشسته روی گونه ات ؟ 

سرور من ، جان عالم بسته ی

                                          پرتو نور به دل تابیده ات

 

٢٧ خرداد ١٣٨٩

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد