بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

سوی عزیز کربلا با خود مرا هم می بری ؟

یا ابا صالح المهدی ، میلاد جد بزرگوارتان حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام ،

حضرت امام سجاد علیه السلام و عموی عزیزتان حضرت اباالفضل العباس علیه السلام بر

شما مبارک باد . ای کاش در سفر کربلا برای عرض تبریک ، من هم همراهتان بودم و در

محضرتان کسب فیض می کردم ....

 

در این شب شاد خدا با خود مرا هم می بری ؟

                                                         دیدار شاه نینوا با خود مرا هم می بری ؟ 

در جشن ابن مرتضی ، سبط رسول مصطفی

                                                       سوی عزیز کربلا با خود مرا هم می بری ؟ 

من بسته موی تو ام ، دلبسته کوی تو ام

                                                      در این شب پر ماجرا با خود مرا هم می بری ؟ 

هر شب زیارت خوانده ام بر جد تو در خانه ام

                                            چون اشک چشم شیعه ها ، با خود مرا هم می بری ؟ 

در مشهد جد شما ، گریان شدم بر کربلا

                                                  رخصت بگیرم از رضا ، با خود مرا هم می بری ؟ 

احرام بستم در منا ، بین دو صحن با صفا

                                                      در آن حریم کبریا ، با خود مرا هم می بری ؟ 

من زیر گنبد دیده ام آه و غم افرشتگان

                                                     گر من بگریم  پر نوا ، با خود مرا هم می بری ؟ 

سجاد را من ذاکرم ، عباس را من خادمم

                                                 راهی شوم سوی شما ، با خود مرا هم می بری ؟ 

در آن حرم هر کس رود آگه ز رازی می شود

                                                   پنهان کنم آن دیده ها ، با خود مرا هم می بری ؟ 

هر صبح و شب گریان شدم با عشق تو بر کر بلا

                                               ناحیه خوانم بی صدا ، با خود مرا هم می بری ؟ 

گر من شوم قربان تو ، راضی به آن فرمان تو

                                            گر ندبه خوانم جمعه ها ، با خود مرا هم می بر ی ؟ 

انشاء نمودی ناحیه تا زنده سازی نینوا

                                                من هم کنم شور و نوا ، با خود مرا هم می بری ؟ 

چشمم شده گریان تو ، گریان آن عباس تو

                                               مهدی به حق اولیاء ، با خود مرا هم می بری ؟ 

٨ تیر ١٣٨٩

                     

نظرات 1 + ارسال نظر
301040 چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://301040.blogsky.com

hamin pari rooza ye mosafere karbala dashtim
eyval

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد