بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

کاش مولایم علی بهر فرج خواند دعا

کاش ایوان نجف راهی شوم همراهتان             

                                                      کاش صحن مرتضی بوسم به نام و یادتان

کاش در بیت علی نیت کنم وقت نماز 

                                                      صبحدم قامت ببندم من بر آن احرامتان

کاش در نیمه شبی در آن حریم کبریا 

                                                    علقمه خوانم / بخوانم روضه بر اجدادتان 

کاشکی صحن علی جارو کنم من یک شبی 

                                                    آل یاسین خوانم و هدیه کنم تقدیمتان 


کاش چشم دل شود باز و ز الطاف شما

                                                   من به ایوان طلا بینم نماز شامتان 


کاش در آن لحظه بوسیدن خاک ضریح 

                                                    من همانجا باشم و بوسم غبار پایتان 


کاشکی می شد ز خدام علی بودم همی 

                                                     هر سحر عرض سلامی من کنم  از سویتان 

کاش در ایوان نشینم با زیارتنامه ای 

                                                    چله یاسین بگیرم نیت تعجیلتان 

کاش مولایم علی بهر فرج خواند دعا



                                                   آمین گویم به تعجیل فرج همراهتان

کاش تعجیل فرج تنها دعای من شود 

                                                    من نماز شکر خوانم روز استقبالتان 

کاش در بیت علی مهمان شوم من یک شبی

                                                  معتکف گردم به درگاه خدا همراهتان

اللهم عجل لولیک الفرج 


میلاد پدر بزرگوار امام زمان  حضرت امیر المومنین علی علیه السلام مبارک باد 




۲۴ خرداد ۱۳۸۹

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://filmkutah.blogsky.com

دمت گرم! ایــــــــــول!
ترکوندی با وبت هــــــــــــا!
برعکس وبای دیگه وب تو ارزش دیدن رو داره!
به کارت ادامه بده!
بابای!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد