بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

بانوی ایرانی

این وبلاگ مجموعه ای است از نوشته های زهرا فراهانی در موضوعات مختلف

با تو امشب دوباره می گویم

با تو امشب دوباره می گویم
راه عشقت به سینه می جویم
این سخن عاشقانه می گویم
ای گل فاطمه بیا مهدی

بر درت دست التجا زده ام
پای عشقت به غیر پا زده ام
کل عمرم ترا صدا زده ام
ای گل فاطمه بیا مهدی

عاشقم، عاشقانه می خوانم
عشق را با ترانه می خوانم
دل گرفته بهانه، می خوانم
ای گل فاطمه بیا مهدی

می نویسم بروی لوح دلم
بهترینم، امید و آب و گلم
شنو امشب تمام حرف دلم
ای گل فاطمه بیا مهدی

سینه ام از غمت به تنگ آمد
بر دل من نشان ننگ آمد
شیشه دل به زیر سنگ آمد
ای گل فاطمه بیا مهدی

گریه ام راه دیده را بسته
عاشقت شد غمین و دلخسته
این سخن راه سینه را بسته
ای گل فاطمه بیا مهدی

غم عشق نگار دارم من
حسرت یک بهار دارم من
به دل خود شرار دارم من
ای گل فاطمه بیا مهدی

شب و عشق و جنون مستی من
تو کجائی تمام هستی من
عفو کن ای نگار پستی من
ای گل فاطمه بیا مهدی

عاقبت خواهی آمد ای گل من
می شود حل تمام مشکل من
این بود حرف آخر ه دل من
ای گل فاطمه بیا مهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد